10 Ağustos 2008 Pazar

Uyanık Adam

Adamin biri hipermarketin manav bolumunde saticiyi ikna etmeye calismaktadir:
"Kiwi alacagim, fakat yarım istiyorum.
"Sacmalayin beyefendi, yarım kiwi olur mu?"
" Yok ben hepsini yiyemem, ben yarım kiwi istiyorum."
Olurdu olmazdi tartışmasına girerler, sonunda satış elemanı.
"Ben içerde müdüre sorayim, kiwinin yarisini satabilir miyiz?" deyip adamin yanindan ayrılır ve müdüre olayı anlatmaya koyulur...
"Patron bir oruspu çocuğu geldi, yarım kiwi istiyor, ne diyeyim?"
Lafını bitirir bitirmez arkasında birisi olduğunu farkeder, dönüp baktığında kiwi isteyen müşteriyle karşılaşır ve konuşmasına bozuntuya vermeden devam eder.
"Bu beyefendi de diğer yarısını istiyor..."
Mudur "tamam" der. Gonderirler müşteriyi. Sonra müdür satış elemanını yanina çağırır;
"Akilli bir adama benziyorsun. Zor durumdan cok iyi kurtardin kendini.. Nerelisin sen?"
"Yeni Zellanda"lıyım"
"Neden geldin peki Amerika'ya?"
"Orada iki çeşit insan vardir.. Fahiseler ve rugby oyunculari.
Mudur.."Benim karim da Yeni Zellanda'li" der.
"Oylee miiii, hangi takimda oynuyordu efendim?"

0 yorum: