10 Ağustos 2008 Pazar

Fettah Destanı

Ben oynak bir kızım 14-15 yaşında
Otururduk bir köşkte tarla başında
Büyümüştüm orada can havasıyla
Kızarmıştı her yanım güneş temasıyla
Fırlıyordu elbisemden dikleşen memelerim
Çınlatırdı bahçeyi şen şakrak sesim


Kalçalarım dolgundu dar gelirdi külotum
Tüylü şeftali gibiydi küçücük kukum
Artık kovalamazdım minik kelebekleri
Acayip bir hisle arar olmuştum erkekleri
Bir emektar aşçımız vardı fettah adında
Bana helva yapardı kıvamında tadında
Ben her sabah koşardım kelebek peşinde
Yorgun düşer dinlenirdim akşamın beşinde

Bir heves gelirdim bahçenin bucağına
Sık sık otururdum fettahın kucağına
Bilmem ne vardı içinde biraz huylanırdım
Fettah beni okşadıkça gıdıklanırdım

Bir gün yine otururken dizinde onun
Sertçe bir şey hissettim içinde pantolonunun
Dedim fettah nedir bu altımda kımıldayan
Kalçamın ortasına sertçe dayanıp batan

Bu temastan çok hoşlandım ben
Merak ettim nedir bu göster bana sen
Korkma yavrum dedi çükümdür o uyandı
Onun için az böyle kalçana dayandı

Hayır dedim inanmam o çükten çok büyük
Benim bildiğim çük bamyadan bile küçük
Fettah bu nedir nasıl şeydir göreceğim
Meraklıyım bilirsin görmezsem öleceğim

Fettah beni okşadı sonra önünü açtı
İlk gördüğüm armut gibi bir baştı
Çıktı sonra bir gövde oldukça kalınca
İşte yavrum çük budur böyle olur kalkınca

Çok genişler uzarsa yar..k derler adına
Kadın olsun kız olsun doyamazlar tadına
Hemen hepsi onun için can verir
Her şeyden daha üstün bir haz verir

Hem dinledim fettahı hem de çüküyle oynadım
Daha önce niye görmedim diye yandım

Fettah dedi bir ara kulağıma “meleğim”
Göreceksin ne tatlı gel ağzına vereyim
Bu sözle geçtim tamamıyla kendimden
İştahla yakaladım çükü ta dibinden

Çük büyüktü güçlükle kavrıyordu ağzım
Tanrım bu ne zevk her kadına lazım
Emiyordum var gücümle çükün başını
Hissediyordum fettahın saçımı kavrayışını

Aman dedim fettah ıslattı bir şey dilimi
Bırakma böyle sakın getir benim de belimi
Peki dedi fettah sen uzan şöyle meleğim
Sen çükümü yalarken ben kukunu emeyim

Köşedeki sedire arka üstü uzandım
Bilmem nedendir ateşler içinde yandım
Kavuniçi külotumu hızla çekip fırlattı
Dilini kukuma sokup sokup çıkarttı

Sağ eliyle okşuyordu mememi
Sol eliyle kavramıştı belimi
Oh bu ne zevk vel hasıl ister öp, ister em, ister ısır
Bu zevkle birden geldi belim
Titredi her yanım kavradı onu elim

Fettah dedim noksan geldi bana verdiğin tat
Getir şu kocaman çükünü kukumun içine kat
Fettah şaşırdı bu cesur sözlerime
Şöyle dedi sonra bakarak gözlerime

Olmaz dedi meleğim bozamam ben bu kızlığı
Sen daha çok küçüksün yapamam bu vicdansızlığı
Açtım bacaklarımı ısrar ettim
Dedim “fettah bekleme onu sana terk ettim”
Nihayet karar verdi geldi sedire uzandı
Onun sayesinde dünya yeni bir kadın kazandı…

0 yorum: