10 Ağustos 2008 Pazar

Bir erkek içini ancak böyle döker

Bayan olmak kolaydır herhalde..istediğin zaman verirsin havalara uçarsın…
ya erkek olmak ?

ayıp, günah süper bir şiir !

ÇEKERİM O’SBİR

Yerak bakar daima semaya doğru
Mamcuklar sulanmış,zikim dosdoğru
Bilmem zokmak mı,zokmamak mı doğru
Zokmam,zokmuş sayıp çekerim o’sbir

Bin dilber geçer her gün önümden
Hiç biri domalmaz kendiliğinden
Ben demem ki “Domal zikem kötünden”
Domalmış farzedip çekerim o’sbir
Zikim kah sağ yana,kah sol yana yatık
Amma ekseriyet havaya kalkık
Domalsada zikmem kimseyi artık
Zikmiş gibi yapıp çekerim o’sbir

Mamcuk kovalarken yolumu şaştım
Köt peşinde nice dağ kaya aştım
Memo derki artık kendimden geçtim
Yollar bitmez ben çekerim o’sbir

Sulu mama pipim girse hoş olur
Fakat yaş zik memo’ya ne hoş olur
O’sbircinin ziki daima taş olur
Sen domal ben ziki sıvazlayim

Memo der,yanaşma zike boşuna
Domalsanda zokmam zikimi sana
Domalacaksan domal karşımda
Seyreyleyeyip zikim sıvazlıyayim

Dilber domalıpta,göğsün eğince
Memeleri ağır ağır sallanır
Ardı sıra geçip pompalar ise
Memelerin sallanışı hızlanır

Yürü dilber eteklerin sürünsün
Aç eteğini beyaz kötün görünsün
O vakit zik nasıl kalkar görürsün
Beyaz köte kara zikim yakışır

Mam dediğin bir küçücük kutucuk
Zike yorgan sıcacık yumuşacık
Hangi zik hangi mama girecek
Dar mama kalın yerrak zokulur

Körpe mam önünde zik inik durmaz
Kalkan ziki sıvazlamazsan olmaz
Memo derki insan o’sbirden ölmez
Güzel kız adama zik sıvazlatır

Bir kez yerağı mama bükmedim
Prensesler domaldı zikmedim
Otuz birden başka birşey çekmedim
Eh be memo vur taşlara başını
Başka iş yok okşa zikinin başını…
(Memo)

0 yorum: