10 Ağustos 2008 Pazar

Taksici

Çocuğun biri herkese laf soktuğu için mahallede babasının başını belaya sokmaya başlamış.Babası dayanamamış tutmuş bi taksi çocuğu babannesine göndercek.Taksiciyide iyice tembihlemiş.Bak demiş sakın konuşma lafı koyar fln tmm mı,tmm abi demiş taksicide neyse bunlar kapının önüne geliolar çocuk binio taksiye uğurluyolar fln.Babası aynı şekilde çocuğuda tembihliyo sakın konuşma diye.Çocukta taksicide arabada patlıcaklar sıkıntıdan.Çocuk dayanamıyo başlıyo konuşmaya,Ya diyo benim anam çaycı babam çaycı olsa bende çaycı olurdum.Taksici ses vermiyo.Çocuk dvm ediyo.Anam dişçi babam dişçi olsa bende dişçi olurdum.Taksiciden hala tık yok.Çocuk diyo ya annem doktor babam doktor olsa bende doktor olurdum taksici dayanamıyo en sonunda.Ulan diyo anan orospu baban pezeveng olsa sen ne olurdun?
Taksici olurdum abi

0 yorum: