29 Eylül 2008 Pazartesi

manken degilsin dayagı

64'ündeki Sadık Uysal, 62 yaşındaki eşi Melek'i "Niye manken gibi değilsin?" diyerek hastanelik etti!

Antalya'nın Kumluca ilçesine bağlı Beşikci köyünde çiftçilik yapan Sadık Uysal (64), magazin programlarındaki mankenleri gösterdiği eşi Melek Uysal'ı (62) "Sen niye bu mankenler gibi değilsin?" diyerek hastanelik edinceye kadar dövüp evden attı.

'Bana yardım edin'
İddiaya göre, Uysal'ı, 45 yıllık eşi magazin programlarına çıkan mankenler ve sanatçılar gibi olmadığı gerekçesiyle geçen hafta satırla öldüresiye dövüldü. Kocasının evden attığı Uysal, komşularının götürdüğü Kumluca Devlet Hastanesi'nde tedavi edildi. Antalya'daki oğlunun yanına sığınan 4 çocuk annesi Uysal, önceki gün de Kumluca Kaymakamı Abdullah Aslaner'den yardım istedi. Dayak korkusu yüzünden evinden kendine ait eşyaları almaya gidemediğini belirten Uysal, jandarma desteği ve kendisine para yardımı yapılmasını istedi.

'Eskidin, döküldün'
Kocasının kendisini sürekli dövdüğünü söyleyen Uysal şöyle konuştu: "Beni dövmediği zamanlar evdeki kedi, köpek ve tavukları dövüyor. Televizyonda ne zaman bir manken görse, 'Eskidin, döküldün. Seni, bu evden gidinceye kadar döveceğim' diyerek beni dövmeye başlıyor. Beni öldüresiye dövdü. 'Evimi terk et, yoksa bu yaralarla öleceksin' dedi. Canımı kurtardığıma şükrediyorum."
Uysal, kendisine yardım sözü veren Aslaner'in "Savcılığa başvurup şikâyetçi ol" önerisine ise "Bunu yapamam" yanıtını verdi.

0 yorum: