27 Eylül 2008 Cumartesi

Gunah Cıkarma

4 kız arkadaş günah çıkartmak için kiliseye giderler biraz bekledikten sonra ppaz gelir ve ilk kıza sorar ne günah işledin yavrum 1. kız rahip ben işaret parmağımla erkek arkadaşımın yarragına dokundum der ( burdaki yarraq orakçı deil yanlış anlaşılmasın ) pederde tamam kızım git parmağını kutsal suya dök der ve 2. kıza sorar sen ne günah işledin kızım der 2. kız şey peder ben erkek arkadaşımın yarrağını elime aldım der.tamam kızım sende elini kutsal suya sok ve günahlarından arın der peder. tam 3. kıza soracakken kalan 2 kız bişeyler fısıldaştıqtan sonra yer deiştirirler.neden yer degiştirdiklerini meraq eden peder sorar ve kızlardan birisi cevap verir şey arkadaşım kutsal suya götünü sokmadan ben bir ağzımı çalkalıyayım ondan yer deiştirdik

0 yorum: